Rubrik nöd.

God eftermiddag! 
Vaknade vid halv tio för er som undrar och jag sprang genast ner och duschade.
Efter det så följde jag med pappa ut för har vi skulle rensa i stuprännorna så det inte blir översvämmning. 
Och sedan röjde jag upp lite inomhus medans jag lyssnade på One directions nya låtar, mys.

För ungefär en timma sedan åkte jag och mamma och handlade. Tog drygt en timma haha.
Nu sitter jag iallafall i skype tillsammans med Jon, Emil och Nisse.. Kan ni gissa vad dem gör? 
Ja självklart spelar dem, haha. Men det gör ingenting för jag sitter alltid och flinar när jag hör någon spela. Jättemysigt, haha jag är lite sjuk tror jag.. Sitter gärna tyst i flera timmar bara för att lyssna på dem. 

Haha dem ger mig råd på hur jag ska få min blogg stor nu, haha så söta. ''Du kan starta en skandalblogg'' haha, det första som kommer upp i mitt huvud '' Sara Brändström, Melleruds största och enda skandalblogg''. 

Detta är min nya header till skvaller bloggen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback