Segare fredag får man leta efter.

God eftermiddag allesammans.
Ursäkta mig för mitt lilla utbortt i förra inlägget men jag tror inte jag hade varit den ända som reagerade så.

Tog iallafall tåget hem igen och var hemma halv ett. Då bad pappa mig hjälpa honom i trädgården, vi krattade alltså.
Jisses så många löv det var! Och det var riktigt kallt ute får jag säga! 

Jag har inte så mycket att berätta eftersom det inte har hänt så mycket.
Hemma själv, PARTY. Nej men mamma kom nu, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Blir nog att titta på film, hoppas på att någon ringer eller något. Hoppas kan man ju alltid göra.
Men känner jag mig själv blir det väl bara tumblr, haha.

Detta är jag idag, riktigt cozy outfit. Och eftersom inte Emma var hemma tog jag hennes tofflor också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback