Troublemaker is my middlename.

God kväll mina kära bloggläsare! 

Imorgon är det måndag, och jag ser faktiskt fram emot det! 
Får ta vara på dessa dagarna som kommer nu så jag inte saknar dem allt för mycket! 
Vet ju inte hur länge jag blir ''sjukskriven''! Saknar min sjuka klass, hur galet är inte det?
Imorgon är till och med en lång dag och dessutom måndag! Sjuka Silver Sara.

I kväll blir det massvis att tvkoll, bland annat Williams lista och Awkward.
Har jag turen på min sida kanske någon vill prata med mig också ? :o 
Ja, vi får se! Ska iallafall chillidilla idag, precis som jag har gjort hela dagen! 

Just nu går Olly Murs - Troublemaker på replay om och om igen, hur bra är inte den låten egentligen?! 
Och hur söt och go är inte han?! 


Ha en fortsatt bra söndag alla goa läsare! 
Go, trött och en glad Sara på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback