Ute och fotat med kissen!

God eftermiddag på er! 
Jag vaknade vid tolv i dag och har sovit i nio timmar, var jätteskönt att få sova ut! 

Jag gick faktiskt ut och fotade idag som ni ser på rubriken! Var iskallt! Och nu har snön lagt sig i Mellerud också.
Busan följde med mig ut, tror hon ångrade sig efteråt för hon sprang in när jag öppnade dörren haha! 
Fick några bra bilder på henne, det händer ju aldrig! Hon vill ju aldrig vara med på bild..

Vad tycker ni om bilderna? :)
 
Och såhär såg jag ut när jag kom in, haha fina rosiga kinder! Potätenäse♥


 

Kommentarer
Postat av: Burak (From skype)

Hey! That's Felix the cat, OMG RUN!

Svar: Hahaha!
Sara Brändström

2012-11-29 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback