Vart kommer alla tankarna i från?

God morgon, alla frivilliga morgonmänniskor.
Klockan har precis passerat halv sex och jag ser ingen som helst chans i världen att kunna somna om.
Alltså seriöst, vad är det jag ligger och tänker på egenligen? Det är ju helt sjukt. 

Somnade inte flrän efter klockan ett, och har halvsovit mellan 1-5, sen vaknar jag av skogsljuden på P1 (satte på P1 för att lyssna på havsljuden) , ni anar inte hur ont det gör i öronen. Det låter precis som för de som har tinnitus. Det är hemskt. Fyfan. 

Ja så nu sitter jag här, har mer än en timma på mig innan jag ska förbereda min överraskning och jag har inte den blekaste om vad jag ska göra. Kanske ska duscha av kroppen och kolla på TV eller något. För att sova igen finns inte ens med på kartan, vet inte vad jag gör för fel. Men hemskt är det iallafall. Fortsätter det såhär får jag söka hjälp. Huehue. 

Det enda som är snyggt med denna bilden är mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback