Fredag 5 oktober 2011.

Fin överskrift va? Precis som en bok '' Fredag den femte oktober 2012 hände något hemskt....'' haha! 
Nej men jag ska faktiskt till skolan idag. Mår inte toppen men jag vill verkligen sola tillsammans med Viktoria och fota imorgon, det är ända anledningen till varför jag går till skolan!Annars hade jag legat i min säng nu och drömt så söta drömmar. Men nejdå, nej nej. Nu ska man upp med tuppen klockan sju och i väg till skolan. 
 
Vet inte vad jag mer kan skriva.. Jag har på mig mjukiskläder idag  för att jag inte orkar vara uppklädd. Uppklätt är tråkigt. Uppklätt är bara jobbigt att ha på sig. Mjukis är fult. Mjukis är skönt. Mjukis är varmt. Haha, jag har inget liv. Måste skaffa mig vänner som kan prata med mig istället för att jag sitter här och skriver vad som är bra/inte bra. 
 
Nej men.. Om man skulle ta och gå in på tumblr innan man går till skolan kanske? Ja det gör vi. Hörs senare guzzar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback