Fuck this.

God morgon! 
Satte klockan på nio för att gå upp och duscha. Blev inte att gå upp och duscha förän tio haha.
Jag och Viktoria la oss väl runt tre tror jag. Inte världs roligt att gå upp tidigt på morgonen då ju. 
 
Ja men vi hade det trevligt tillsammans med Dennis och Viktor iallafall.
Jag spelade Slender, haha jag blev inte rätt men vet en annan som blev rätt rädd. RÄTT RÄÄÄÄDD.
Jag skrattade bara. Pojkarna pissade nästan på sig och Viktoria gjorde mig döv. Det är så det ska vara.
 
Iallafall, efter att ha duschat så skulle jag gå in på en av favoritsidorna tumblr.. Vad tror ni att jag möts av? 
 
Hur fan ska jag klara mig idag? HUR - SKA - JAG - KLARA - MIG - EGENTLIGEN?!

Jaja, ska snart ut och fota. Viktoria ska fota mig. Hihi.
Får se om det blir något att se på, haha. Får hoppas på det ialalfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback