God morgon soliga tisdags förmiddag!

God morgon allesammans! 
Hoppas ni har sovit gott, det har då jag gjort! Märkte jag..
Jag låg som vanligt jättekonstigt, det är så svårt att förklara och om inte annat hade jag dreglat ner min säng, mysigt haha.
 
Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra! 
Funderar på om jag ska fortsätta läsa dem där sista 30 sidorna från världens sämsta bok och skicka in det.
Ligger ju redan efter i det så hade ju varit bra. Ja jag måste nog göra det, imorgon blir det ju Överby, sen på torsdag åker vi till Falun. Ja jag får ta tag i detta nu! NO:n får jag ta med mig upp till Falun för att plugga på för vet inte när jag kommer få göra provet! Hatar att jag har varit sjukt, usch det är hemskt. 

Iallafall, det slutade med att jag pratade med småfisarna på skype i 12 ½ timmar igår haha! 
Var jättemysigt och jag hade jättekul! Dem lös verkligen upp min dag igår! Bästa killarna! Och Viktoria!

Fick nyss mina skolfoton, detta är världens bästa estet - media klass! :)
Haha älskar att jag ser ut som en hund..
 

Kommentarer
Postat av: Erika

du blev jättesöt ju! :D

Svar: Haha nej gud, ser ut som en hund hahah! Men tack Erika! <3
Sara Brändström

2012-10-30 @ 18:15:19
URL: http://erikakarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback