Hej hå tidigaste morgonen hittills.

God morgon på er.
Känns lite ovant att gå upp halv sex på morgonen då jag gick upp runt ett igår, håhå.
Men ja, uppe är jag iallafall. Halft.

Somnade inte förän vid halv två i natt, då jag lyssnade på havsljud på P1. Vaknade vid kvart i tre av skogsljuden som kommer. Låter bokstavligttalat förjävligt. Hemskt. Låter som man har fått tinnitus, tror inte någon hörande varelse kan sova till det där.

Snart drar det i väg mot Uddevalla sjukhus. Ska vara hos läkaren klockan åtta.
Får hoppas på att det går så bra som möjligt.
Just nu mår jag illa och ögonen håller på att ploppa ur mig, haha.

Detta är då mig idag, med en munk på huvudet. Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback