Yeah buddy.

God kväll allesammans! 
Här sitter jag fast jag egentligen inte borde. 
Borde sova eftersom jag ska upp klockan fem, men ska strax lägga mig jag lovar ska bara blogga först.

Denna dagen har faktiskt varit riktigt bra jämnfört med tidigare i veckan, vet inte om det märks på mitt humör men så är det iallafall!
 
Har redan bestämt vad jag ska ha på mig och flätat mitt hår så det bara är att gå upp och sminka mig, borsta tänderna och klä på mig imorgon! Ska bli skönt. Kanske ligger och drar mig några minuter också. Men då finns möjligheten att jag somnar så det kanske inte är en sådan bra idé.. Tur jag har mamma som sätter klockan på halv sex. Gulliga rara mamma. 
 
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig, får hoppas på en lika bra morgondag! Slutar elva så det börjar ju bra iallafall! 

Ursäkta mig Rådaskolan men ni får inte tillbaka denna tröjan, I'm forever a ''kompisstödjare'' som aldrig var delaktig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback