Another tear, another cry, another place for us to die.

God eftermiddag! 
Här sitter jag i min älskade säng tillsammans med min älskade sköltröja och drömmer mig bort.
 
Funderar på att kolla på film när jag har tumblr:at klart. Jag har blivit helt förälskad i tumblr. Reblogar allt möjligt. Precis som om dem vet precis hur jag känner. Som om dem kan läsa mina tankar. 
 
Jag vet inte riktigt varför jag valde att blogga just nu. Finns inte så mycket att skriva helt enkelt. 
Händer inte så mycket intressant i mitt liv för tillfället. Har inte någon chans att göra något. 
 
I kväll blir det hockey och koppla bort omvärlden. 
I morgon är det skola. Tillbaka till att fokusera på studierna. 
 
Nej nu ska jag fortsätta tumblr:a, love it! 
Ha en bra dag, bloggar nog mer sen om det finns något mer att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback