Blivande konstnärer?

Detta är bilder som jag och Dennis har gjort.
Dem bilderna jag gjorde gjorde jag idag och Dennis gjorde sina idag.
 
Mina bilder:
Detta är Dennis kungakrona. Han är korvprins nu mera.

Detta är en korvgris som bor i Dennis korvland. Han eller hon är väldigt fin tycker jag :) 
Detta är ett korvtåg som man kan åka i, i korvlandet! :) Blommig för att matcha gräset ifall fineder kommer. 
Detta är ett korvöga. Såhär ser alla människors ögon ut i korvlandet.
 
Detta är Dennis bilder:
Detta är ett heffaklumpsspöke med en chorizo i handen. Hon bor också i korvlandet.
Såhär tror Dennis att jag ser ut när jag är arg.. Eller något :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

SICKEN KONST

Svar: Tack Karin, det värmer väldigt mycket ska du veta. :) <3
Sara Brändström

2012-09-24 @ 13:57:58
URL: http://fishmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback