En solig söndag i september.

God middag allesammans!
Vaknade vid halv elva tiden idag, skulle jag gissa på..? Något sånt där iallafall.
Tog mig en tallrik med hemmagjord rabarberkräm. Som mammsen gjorde igår, smaskens! 
 
Idag blir det förhoppningsvis att träffa min älskling. Hoppas på det iallafall! 
Annars vet jag inte vad som händer.. Det är söndag, massa bra program på TV - fast det är ju ikväll.. 
 
Det är iallafall fint väder idag, ska bli upp till 17 grader idag. Och imorgon blir det 21 grader varmt. Skönt! 
Märks inte direkt att det är september förutom att det blåser rätt mycket! Fast inte idag! Så idag har jag på mig shorts och linne! Oh my god! 
 
Ville bara säga att jag saknar min fis. Måste se henne snart, annars får jag spasmer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback