En timmas mer sömn - underbart!

God morgon! Idag är det torsdag! 
Som sagt denna veckan gick ovanligt snabbt, eller vad säger ni? 
Jag har inte heller gjort någonting särskilt utan den har gått snabbt utav sig själv.. Lite konstigt.. Men skönt! 
 
SNART ÄR DET HELG, OOOOH GOD. Denna helgen får jag se vad som händer. Hoppas på något kul iallafall. 
 
Jag börjar kvart över åtta och slutar ett idag! Mamma ska på arbetsintervju så hon skjutsar mig till skolan, lyx i vardagen! Har jag tur så skjutsar hon mig även hem! Hade varit underbart! Slippa bussen som luktar mögel! GAH! 
 
Vet inte vad jag mer kan säga, delade säng med två andra tjejer i natt som fortfarande sover.. Hannah och Emma. Vi somnade direkt när vi la oss så det var inga problem att sova. Låg lite konstigt.. Och var rätt kallt, men det funkade. Jag är ju van att bre ut mig över hela min dubbelsäng (soffa..) . Men nejnej, det fick jag inte göra i natt inte. 
 
Såhär ser jag ut idag, och kommer se ut hela dagen. Eller jag kanske blir överkörd av en bil? Då ser jag itne exakt ut såhär.. Eller får bajs i ansiktet av en björn? Då ser jag förmodligen inte heller ut så här.. Ja ni förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback