Friday!

God morgon! Denna veckan gick snabbt som jag hade hoppats på! 
Får nu se  vad denna helgen erbjuder. Har jag tur får jag träffa älsklingen eller Viktoria.
Har jag otur sitter jag hemma och är emo, cuttar mig osv. Nejnej. 
 
Fick sova ut lite idag med, behövde bara gå upp vid sju idag. Bussen går 8.22 så har en stund kvar på mig. Dock ska jag köpa frukost också. Jaja, pressbyrån ligger ju alldeles bredvid, klarar mig allt. 
 
Börjar 9:50 och slutar 14:25, rätt gött. Har matte/no, mentorstid och historia. Denna dagen ska jag väl också klara av. Antar jag! Sen får vi se när jag kommer hem vad som sker. Kanske skypa med mina fisar, kolla film eller vara med kompisar/pojkvännen. Ja i nuläget har jag ingen aning. 
 
Aja, just nu lyssnar jag på Justin Bieber - As long you love me. Den låten♥
 
Hejdå, hörs nog sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback