God kväll, chokladbollar är rätt gött!

God kväll, klockan närmar sig sju och jag har precis tagit ett bad! 
Det var riktigt skönt faktiskt! Kan inte duscha idag, buhu :( Borde inte ha badat heller.. Min hud kommer torka ut och mitt hår kommer slitas tills det går av. Jag älskar att blöta ner mig, missförstå mig rätt ;) 
 
Slutade som sagt fyra idag och kom hem vid halv sex ungefär. Käkade tacos till middag, och nu snart ska jag äta mammas chokladbollar. Med likör i, kommer bli så full - för jag är en fjortis :) :) :) :)
 
Ni får ursäkta mig, jag är på riktigt rethumör, sitter och flinar åt vad jag själv skriver, för att jag är så rolig! 
 
Finns inte mycket mer att säga, här kommer seriösaste bilden jag har tagit någonsin. Hoppas ni tycker jag är fin:) För det är dem kommentarerna jag är ute efter - I'm a attentionwhore :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback