God morgon tisdag..

God morgon! Idag är det tisdag, andra dagen på denna veckan. Hoppas på att den går fort.
Är lång dag i skolan idag, 8.15 - 16.00. Dock mest mediaproduktion så den ska väl gå rätt snabbt hoppas jag iallafall!
 
När jag gick upp vid fem i morse mådde jag skitdåligt, bokstavligt talat. Visste inte om jag skulle gå till skolan eller om jag skulle skippa den. Men eftersom det var mediaproduktion och jag låg redan efter (för min partner slutade så fick en ny) så jag bestämde mig för att traska till skolan ändå. Hoppas på att jag kommer må bättre under dagen. 
 
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, som vanligt var jag först till skolan, hatar förbindelserna mellan Mellerud och Trollhättan. Mellerud är ett råtthål som ingen vill besöka. Haha, nej nu ska vi inte vara sådana. Finns säkert något positivt med Mellerud också - förhoppningsvis. 
 
Här är iallafall en bild på mig i min ennsamhet. All alone.

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Söt :)

Svar: Tack så mycket! :)Detsamam!
Sara Brändström

2012-09-04 @ 13:54:38
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback