God morgon torsdag!

God morgon! Klockan närmar sig sex och jag har snart varit vaken i en timma.
Var inte så pigg på att gå upp då jag drömde underbara drömmar! Men,men.. Har jag tur kommer dem i natt med. 
 
Börjar 8.15 idag och slutar 11. Då kommer mamma och Emma och hämtar mig så ska vi till Överby och shoppa.
Gudarsskyming vad det ska bli skönt att få shoppa! Dränka sina sorger i kläder, finns det något bättre? 
Vi ska även käka ute om någon ville  veta. Ja alltså.. Inte utomhus då men kanske på Briggens eller något? 
 
Vet inte vad jag mer kan berätta. I morgon är det fredag. Ska bli skönt med helg även om denna veckan har gått snabbt! Men dessa bussresor tar kål på mig snart tror jag. Usch. Men vad gör man inte för att trivas i skolan? Hade aldrig kunnat tänka mig att byta till Mellerud nu när jag trivs så bra! Det hade varit omöjligt! Vem ska jag då grimasera åt? Vem ska jag då prata One Direction med? Nej nej. Inget byte av skola här inte! Inte nu iallafall! 
 
Haha har inte något mer att säga.. Ska snart dra mig till bussen som går 6.22. Alltid härligt med tidiga mornar när jag är så morgonpigg! Vet inte ens själv hur jag klarar att gå upp 5 på morgonen två gånger i veckan. Helt sjukt. SJUKT SJUKT SJUKT
 
Jaja, detta är jag idag då. Min snodd är det bästa acceoarköpet jag har gjort denna hösten. Älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback