I'm feelin' famous.

God kväll! Klockan närmar sig åtta och här sitter jag hemma. En lördag kväll. 
Ingen fest, inget mys, inga vänner. Jag är ensam, förtryckt och har inga vänner, helt enkelt.
 
Som sagt så shoppade jag och Viktoria igår, orkade inte bara lägga upp bilder på det.
 
Glitterköp: Svart hårmunk 30:- 
Hårklämma 20:-
Löshår rosa leopardmönstrat 30:-
Vinröd scarf 100:- 
 
Cubusköp: Tre par spets trosor i olika färger 138:-
Svarta tights 19:-
 
Partajköp: Såpbubblor som man kan hålla i 20:-
 
Kom hem från Viktoria vid tio tiden i morse, somnade vid tolv i natt. 
Haha, var meningen att vi skulle kolla på film, Detention - sämsta filmen någonsin. Somnade till den. 
Som ja de fllesta vet så gör jag väl av mig lite ''snarkningar'' så Viktoria hörde ingenting från filmen hahaha! 
Hur dålig är inte ens skräckfilm om man somnar till den? LOL.
 
Vid tolv i förmiddags så tog vi med båten ut på en tur. Vi  tog oss till Vingens hamn som ligger mellan Köpmannebro och Tösse. Ön ligger på Vänern. Ja, mer än så kan jag inte säga om den. Det var ingenting särskilt. Fanns en brygga och två bajjamajjor. 
 
Och varför jag känner mig känd är för att jag är facebook famous. Just look here!

Nej nu ska jag se vad denna lördagskväll ska erbjuda. Kanske är dags att sova någon gång. Jag gillar att sova, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback