Lite gos med kissen innan man drar i väg.

God morgon! Tvekar att det är särskilt många som kollar min blogg vid sex snåret men vem vet? 
Fick gå upp vid fem idag. Inte lika skönt som att behöva gå upp åtta som jag gjorde igår.. Då jag började 11:05.
Jaja, sånt är livet - vad kan man göra?
 
Idag ska jag faktiskt inviga min vinterjacka! 
Ja den är ju inte ny, men har inte använt den på några månader nu ju!
Jag tror jag är lite förälskad i min vinterjacka och därför inte köper ny. Nej men än sålänge är det ingen större fara.
Jag klämmer mig in i storlek 160. Barnstorlekar ftw!
 
Slutar ett idag. Tidigare än dem andra i klassen, HAAAAAAAA! 
Nej men. Det behövdes. Så går inte så länge i skolan idag. Skönt. Och på torsdag slutar jag 11.
ÄNNU SKÖNARE! 
 
DET REGNAR UTE OCH JAG GILLAR INTE REGN.:(
Okej jo om det åskar, men jag hör ingen åska.. Jag älskar åska..
 
Detta är jag och min katt idag. Vi gosade framtills jag tog kortet och hon gick.
Det varade inte mer än en minut ungefär. Kattjävel.. :( Men du är rätt söt trottsallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback