My life is a party, my home is the club.

God morgon torsdag! Imorgon är det fredag! Och i övermorgon är det LÖÖÖÖRDAG. Lovely.
Shopping, shopping, shopping och så hockey på det! Tillsammans med världens bästa vän! Kan det bli bättre? Okej om vi kryddar med att jag kan ha möjligheten att träffa mina småfisar i Karlstad kanske? OKEJ JAG VET  VAD NI TÄNKER!!! Dem är längre än mig.. Men ja dem är yngre än mig! HA!
 
 
Sitter nu här ute i korridoren tillsammans med Emma, Hanna och Gry i min klass.
Men alla är för trötta för att prata så det sägs ingenting, haha. Jag lyssnar då på ItaloBrothers. Just nu med My life is a party - därför jag har den som rubrik. Första gången jag lyssnar på den.. Men det var go så den kommer nog spelas en heldel härdan efter! 
 
Finns inte så mycket mer att säga. Jag börjar 8.15 och slutar 13.00. Helt okej, om ni frågar mig. 
Nu ska jag in på tumblr och rebloga massa skit. Tjuvstartade hemma innan jag gick till bussen sex i morse haha. 
 
Detta är jag idag, snyggt. Bara en aning trött.. KOLLA MITT HÅR ÄR TYP BRUNBLONDT?! VAD HÄNDE MED FÄRGEN?! HALLLÅÅÅÅÅÅ KAN NÅGON SVARA?!

Kommentarer
Postat av: William

härligt att sluta tidigft:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-09-20 @ 10:54:24
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback