Skoldator!

God kväll, ska snart lägga mig. Är väl dags antar jag. 
Idag fick jag äntligen min skoldator, fortfarande lite ovant att den är så liten eftersom jag i vanliga fall har en stor bärbar dator. Men detta ska väl ordna sig hoppas jag. 
 
Jag har hunnit ladda ner nödvändiga saker som skype och google chrome. Ska väl även ladda ner spotify. - Music makes me happy.
 
Jag vet inte vad jag ska skriva.. Jag, Hannah och Emma har kollat på Mean girls 2 nu i kväll. Den var okej. Inta bästa filmen jag sett men inte den sämsta heller. Den var som sagt okej helt enkelt. 
 
Ja, jag borde väl lägga mig snart. Ska byta bakrundsbild, kanske ladda ner spotify och ladda datorn innan iallafall. 
Just nu kollar jag på Robinson, Robban är helt sjuk leker apa. Haha, sitter och småflinar för mig själv. Ja, mamma sitter ju här men hon är inte så intresserad, hon kollar på mobilen och facebook:ar som vanligt! 
 
Nej detta blir det sista slö snacket för idag! Fick beröm av min svenska lärare för att jag bloggar, yey. 
 
HAJ. Nej ni får ingen bild på mig, JAAAAA ICA REKLAMEN. HEJ DÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback