Stampa på marken.

Stampa på marken , rör dig överallt, hoppa hoppa hoppa! 
 
Nej ska man försöka var en seriös människa eller? Det är inte ofta jag är seriös i min blogg.
Finns perioder men dem är inte särskilt lång variga! Haha, spelar ingen roll hur dåligt/bra jag mår verkar det alltid (oftast) som jag mår bra på bloggen! Vilket är rätt positivt eftersom det inte är roligt att läsa någon deprimerad blogg där dem bara klagar på hur dåligt livet är. Det betyder ju inte att jag inte har det lika svårt bara för att jag inte skriver om det? Eller hur? DET DÄR VAR TÄNKVÄRT.
 
Tror även att när jag lägger ut mina oseriösa bilder blir inläggen roligare att läsa! 
Ja, så brukar jag tänka när jag läser bloggar iallafall! En oseriös bild kan göra hela min dag! 
Hoppas iallafall att jag får några att le, ibland. Även fast jag är så ful!
Jag älskar att vara oseriös på bilder.Varför vet jag inte. Jag grimaserar alltid på bilder. ALLTID. Om det inte ska vara någon ny profilbild på facebook eller så. 
 
Haha varför skriver jag ens detta inlägg.. ?
Hannah kommer hit sen och då ska jag få mitt hår färgat. Men hon vet inte om det än.. Haha. 
 
Jag och Viktoria 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback