Williams lista.

God kväll allesammans! 
Klockan närmar sig åtta och det är kolsvart ute! Jisses! 
 
Imorgon är det första oktober. Ja.. Det var ju lite lustigt. Inte långt kvar till ett nytt år. 
Hoppas på ett nytt bra år. 2013. Tog lång tid innan jag lärde mig att det var 2012 istället för 2011 och så många gånger jag har sagt är 15 när jag i själva verket är 16. Haha. Undra om 2011 var ett bra år eftersom jag har haft så svårt att släppa det. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit framför skype hela dagen. 
Pratade med Foffen i över fem timmar. Helt sjukt. Känns rätt ensamt när man har pratat i konstant fem timmar sen måste lägga på och inte höra rösten längre. Men Viktoria ringer väl snart tror jag. 
 
Vet inte alls vad jag ska skriva, såg nyss på Williams lista. Älskar honom! 
Kunde visst inte bädda in från SVT och det har inte kommit ut på Youtube än så här får ni första avsnittet av mig så får ni gå in på SVT själv och söka på ''Williams lista''.
 
Ha en fortsatt bra kväll allesammans! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback