X Factor.

God kväll! 
Har inte haft någon chans till att blogga idag. Men här kommer ett iallafall. 

Ja, idag har inte så mycket hänt. Jag har blivit sjuk, yay. Så ska stanna hemma imorgon. 
Försöka ta mig till skolan på onsdag, vill ju inte missa Kapten Röd bara för att jag är sjuk.
Nejnej, här ska man vara frisk och kry! 
 
Har inte så mycket mer att säga, jag och syrran kollar på X Factor. Undra om det blir någon från Sverige som blir lika stor/stora som dem i One Direction? Då hade vi satt Sverige på kartan, minst sagt! 
 
Dagens outfit, dessa bilderna är bara för Julia :)




Kommentarer
Postat av: Den awesome

HAHAHHAHAHAH vad är livet...

Svar: Du :*
Sara Brändström

2013-01-25 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback