Att vara 15 år jag minns det som igår

... LALALALALA!!! 
- Kommer ihåg när jag skulle fylla 16 och planerade att gå runt och nynna på den typ ett par månader innan jag fyllde år så glömde jag bort det på min födelsedag, och när dagen var över kom jag på det.. *Facepalm*

Iallafall, idag är det min systers födelsedag, alltså den 15:e födelsedagen! 
Dom växer upp så fort, nu får hon ha samlag lagligt, dricka energidryck lagligt och kolla på barnförbjudna filmer - lagligt!

Vad hände med det lilla emo't vi hade hemma som älskade my chemical romance?
Som tjatade på mig att jag skulle köpa ut energidricka till henne?
Eller hon som slocknade varje dag innan tio på kvällen?

Jag älskar dig, världens bästa och finaste lillasyster. Du är det bästa jag har. 
Trotts ditt häftiga humör och fina skrik och smäll i väggar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback