Bloggstatistiken ökar! LÄSVÄRT INLÄGG, FÖR INTRESSERADE

God kväll, god kväll!
Haft en bra dag? Det har jag iallafall! 
Som ni ser i inlägget under så var jag på Överby tillsammans med min familj! 
Var även ute och fotade mig själv och mina nya outfits! Härligt vårväder! 

Har även under kvällen planerat och knåpat ihop tills mina kompisar från Trollhättan kommer hit! 
Och eftersom min farbror, hans sambo och min yngsta kusin kommer på onsdag så måste jag städa mitt rum redan imorgon! Jaja, börjar jag tidigt blir jag klar tidigt också! + Behöver inte vara så nogrannt eftersom vi ska sova i källaren.

NU TILL DEN LÄSVÄRDA DELEN! 
Tidigare idag fick jag en kommentar om att hon ville bli intervjuad. 
Är det fler som är intresserade av att bli det och kanske få en och annan läsare till? 
Isådanafall får ni gärna kommentera detta inlägget, skriva lite om er själva (om jag inte känner er) så jag kan börja planera upp intervjufrågor! Jag tyckte det var jättekul när jag höll på med det men sen så tog mitt intresse för bloggandet slut och då blev det en liten paus! 

HÄR KAN NI KLICKA OM NI VILL LÄSA MINA TIDIGARE INTERVJUER MED BLAND ANNAT JOAKIM LINDQVIST OCH EPICFAIIL
 
Nu ska jag lägga mig och lyssna på karlavagnen medans jag läser the perks of being a wallflower, på engelska, OMG. 

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag skulle jättegärna vilja bli intervjuad. Jag är 18 år, fyller 19 i höst. Jag bor just nu i Luleå, norra Sverige, sen hösten 2011 för att studera och få vara nära min pojkvän som också bor där. Jag flyttade hemifrån när jag var 16, min familj bor i Stockholm. Jag är ätstörd och har varit det sen jag var 11 år. På gränsen till anorexi var jag 2010-2011.

Svar: Tack så mycket! Hör av mig imorgon med frågor!Någon mail eller annat jag skulle kunna skicka det till? :)
Sara Brändström

2013-04-01 @ 22:39:06
URL: http://onestyle.blogg.se
Postat av: Isaas

Skulle jättegärna vilja va med på en intervju. Fyller 18 i sommar, bor i Lund och går på gymnasiet. Var mobbad hela högstadiet men har byggt upp ett bra självförtroende nu och svarar gärna på frågor om de och mycket annat. :)!

Svar: Tack så jättemycket! Kommer med frågor imorgon och hör av mig när jag lägger upp inlägget!
Sara Brändström

2013-04-01 @ 22:41:26
URL: http://www.isaas.se
Postat av: amanda

Mejlen står :)

Svar: Åh, ja tack! Hör av mig imorgon!
Sara Brändström

2013-04-01 @ 22:42:19
URL: http://onestyle.blogg.se
Postat av: amanda

Låter perfekt :)

2013-04-01 @ 22:56:55
URL: http://onestyle.blogg.se
Postat av: Emma

jag kan

Svar: ok
Sara Brändström

2013-04-01 @ 23:00:54
URL: http://snigelbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback