Kanadagäss

God eftermiddag blåsiga lördag! 
Jag kom precis hem, har varit på Melleruds vårmarknad, hos morfar och fikat och tagit en raggarrunda till Upperud.

På marknaden fanns det inte så mycket, så jag köpte ingenting. 
Nästan vart man än vände sig om så fanns det One Direction eller Justin Bieber saker, haha! 

Hos morfar gick hela familjen upp för att fika, var någon kaka toppad med cocos och ett glad Herrljunga flädercider, mums! 

Sedan tog vi en biltur till Upperud och vid båtplatserna där fann vi några Kanadagäss! 
Hade tyvärr inte med mig mitt nya objektiv då jag bara tänkte fota marknaden men bilderna får duga ändå! 
+ Vi hittade snödroppar hemma hos oss idag också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback