Kusinträff

God kväll på er! 
Har precis sagt hejdå till min yngsta kusin, och hans föräldrar. 
De har firat mig i efterskott, fick en jättefin blomma och 200 kronor, catching! 

Har precis fått svar av morgondagens intervjuade! 
Det inlägget kommer upp runt vid halv ett tiden, äntligen är jag med på noterna igen! 
Kanske borde skaffa en ny header också, skulle behövas.. Men orkar jag det är frågan.. Det är ju så OTROLIGT tråkigt.. Jaja, driver man en blogg som folk faktiskt läser kanske man måste göra någonting.. Bläää. 

Imorgon kommer mina favorit Trollisar hit så jag ska göra tacopaj nu! 
Hoppas den blir god, vi ska äta den imorgon kväll! Får även kolla om vi har hdmi uttag på TV:n.. Hehe..

Nu säger jag och Busan hejdå för idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback