Ledig måndag

Hej på er där ute! (ni är förmodligen inomhus men hehehe)
Som ni ser i rubriken så var jag ledig idag, då passade jag och tjejerna på att umgås! 
Vi bestämde oss för att grilla trotts det tråkiga vädret och det var mycket trevligt.

Jag gick upp vid halv nio tiden, duschade, spelade quizkampen och gick till bussen.
När jag väl var framme i Trollhättan gick jag och mötte Lisa, Linnéa och Lovisa, sedan gick vi till hemköp och mötte upp Tora, Gry och Emma. Vi handlade en engångsgrill, korvbröd och någonting annat jag inte kommer ihåg..

Vi gick tillsammans hem till Lisa och började duka och dona inför grillningen. 
Det blev korv med bröd, olika sallader och grillspett, jättegott! Och jag är fortfarande mätt efter det! (vi åt vid två?)
Okej inte helt och hållet mätt men tillräckligt mätt för att inte orka äta någonting! Så jag har inte ätit någon middag än. 

Vi tog även en gofika med Lisas och Emmas bakade saker och kaffe! 


Och efter grillningen mötte jag upp Sebbe och vi tog en promenad runt om i Vänersborg för att fördriva tiden! 
 

Kommentarer
Postat av: linneeeeaaaaa

YOLO! Jag äter korven ist för att posa på bild. swag.

Svar: AWYEAAAAH!
Sara Brändström

2013-04-27 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback