Måndagsdepression

God kväll kära läsare! (Förövrigt är det alltid svårt att skriva en hälsningsfras i en blogg)
Måndag igen och jag hade lång dag i skolan. Matte, NO, historia och svenska stod på schemat. 

Matten och NO:n gick snabbt, vi labbade med banan, och gick rätt bra.
Historian gick ovanligt fort den med, vi pluggade inför historiaprovet på fredag.
Och sist men inte minst hade vi svenska, fick reda på mitt svenska nationella - muntliga fick ett C. Rätt bra! 

Finns inte så mycket mer att säga, jag kollar på Vänner just nu, och ska kolla på Degrassi efteråt, i badet.
Jag, Lisa och Linnéa tog några fina bilder på svenskan förut! :)
(klicka på bilderna för att få större format)

  
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback