Na na nana na na

Can we go back? This is the moment, tjalalalala I love Macklemore, oki.

Hej på er! Här sitter jag nyduschad på mitt lillamysiga rum och lyssnar på Macklemore, (okej låten byttes så nu är det Jalla dansa sawa istället) jag är verkligen jätteseg. 

Som alla andra som är födda 1996 så hade jag nationella läsförståelse i svenska idag. 
Gick väl rätt bra, jag satt där och åt min hemmagjorda (EGENGJORDA) pastasallad. Den var iallafall god! 
På torsdag har vi uppsatsen, ugh är ingenting jag ser i fram emot. 

Jag har bara ätit min pastasallad idag, är inte särskilt hungrig idag heller.. Lite konstigt eftersom jag bara åt två korvar + tillbehör igår och en drickyoughurt + pastasallad idag, jaja. #yolo #swag #hashtag

Ville bara att ni skulle veta att jag såg ut såhär för precis ett år sedan, sexy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback