Nya skor och cykeltur till Vita Sannar

God kväll på er! 
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iallafall! 

Jag gjorde en till tacopaj (gjorde en till igår ju) och fick mina efterlängtade converse idag! 
Tog även nyss en cykeltur till Vita Sannar och brände 295 kalorier, inte illa det! 

Nu sitter jag här inne på mitt rum, som förövrigt (för en gångs skull) är rent och fint! 
Funderar på om jag ska tvinga Viktoria, Viktor eller någon annan gullig person skype:a med mig.. 
Eller om jag skulle kolla lite på Degrassi kanske? Ja, jag får suga lite på den karamellen tror jag! 

Slänger upp en bild på mina nya favoriter, mamma (jag) är så nöjd så! 
Tack mamma (min biologiska mamma, blev lite rörigt här) ! 
 
INSTAGRÄÄÄM PIC, FAB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback