Photosession

God kväll alla glada och ledsna människor! 
Själv så är jag bara trött, utöver det vet jag inte riktigt vad jag har för humör! 

Idag spelade jag och några vänner in våran reklamfilm, hemma hos Lotta! 
Hon hade typ världens finaste lägenhet, jag skojar inte ens lite! Perfekt! 
Här har ni en bild från ''utsiktstornet''!

Vi kom rätt långt men blev inte helt klara så de andra fick fortsätta efter skolan, fast jag kunde det jag hade andra planer! Men det verkar som det gick bra iallafall! 

Har även varit på Rådaskolan idag och kollat på Emmas (och alla 8:ornas) praoprojekt, kändes jättekonstigt eftersom jag inte har varit där inne sen jag gick ur nian! 
Men det var roligat att se iallafall, träffade även Viktoria och vi tog en rundtur i skolan! 

Här är två bilder som jag, Lovisa, Emma, Lotta och Lisa är med på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback