Tisdagsångest

God kväll alla kära och nära (och okända, och inte så nära) 
Hoppas att allt är bra med er! (haha skrev ''hoppas att allt är bra med mig först..) 
Jag är väldigt seg och trött iallafall, och ville verkligen inte till skolan i morse, tisdagsångest (längsta dagen i skolan) 

Men dagen visade sig bli rätt bra iallafall! 
Dock var det ju fisk och inte särskilt varmt eller fint väder idag..  Men överlag. 

Vi hade media och gymnastik idag bara. På median jobbade vi (som vanligt) med reklamprojektet. 
Vi har fått våra skådespelare nu, och det är jätteskönt! 

Och på gymnastiken kollade vi först en film om cannabis och dess följder, sen hade vi stationsträning. 
Vårat lag vann, woop woop.

När jag kom hem fick jag lasagne och det var mättande och det var jättebra för jag har nästan gått runt hela dagen (känns det som) och varit hungrig! 

Haha, i detta inlägget blev det verkligen många ''( )'' , jag som sällan använder mig av sådana.. Aja!

Tror att bilden talar för sig själv, och ni som inte följer mig på twitter följer mig på DIREKTEN NU!!! SSARADUVET!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback