I wanna be your last kiss

Hej på er i höstvädret! 
Eller ja, höst och höst. Bara några få löv har färgat sig och har är inte iskallt ute än.

Idag vaknade jag klockan 12 eller rättare sagt blev väckt efter 11 timmars sömn.
Men jag är helt slut ändå, det där är lite konstigt. Man tycker att man bör orka mer ju längre man sover, men nej.

Jag har iallafall inte gjort något särskilt produktivt idag, har handlat åt morfar det är allt.
Har även käkat tacos vilket var himelskt gott! Och nu sitter jag här i skype tillsammans med Julia som vanligt.

Ska käka mina nötter sedan och kolla på Degrassi <---- story of my life.
Tror jag håller/kanske är sjuk. Fint nu innan skolan börjar (STANDARD)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback