Lär känna den spralliga tjejen från Mellerud - listan

Hur gammal är du? - 17, 18 om bara 7 månader! 

Hur gammal känner du dig som? - Beror helt och hållet på när och var. I vissa situationer känner jag mig jättemogen och då kanske jag känner mig som 20-25 år medans andra kan jag känna mig som 6-7 år! Men finns såklart stunder då jag känner mig som 17-18 år också!
(bildbevis på att jag kan vara omogen, MEN KOLLA VA BRUN JAG ÄR OMG)


Vad har du gjort idag? - Jag vaknade vid halv elva i morse, gick ner och tog en dusch. Efter det satte jag vid min dator tills mamma kom hem. Då åkte vi först till Bloms, Teamsportia, ICA och sedan Apoteket. Köpte bland annat block till skolan, tights, hygienartiklar och mat. 

Sommar, höst, vinter eller vår? - Alla årstider har sin charm. Men sommaren har allt. Hösten och vintern är mysårstiden medans våren och sommaren är ''glada-månadernas månad'' ! 


Är du besatt av någonting? - Internetet helt klart. Och framför allt tumblr. Är även besatt av min mobil!

Nämn tre saker man kanske inte vet om dig -
1. Jag har extremt dåligt imunförsvar så i 9:an var jag borta cirka 150 dagar från skolan. (Nej inget skämt)
2. Jag dras till omtänksamma killar. Spelar ingen roll hur dem ser ut eller någonting är något särskilt med omtänksamma killar som sedan gör dem finare och finare för var dag som går.
3. Jag älskar att handla mat och planera.


Hur vill du tillbringa din pension? - Oj, den frågan har inte jag ställt mig ännu eftersom jag inte ens är myndig än men, haha! Drömmen hade väl varit att jag fortfarande var frisk och hade bra kontakt med min familj, hade ett fint hus tillsammans med min man och att barbarnen och barnen ofta var där. Även möjligheter att åka utomlands!

Har du någon gång brutit ett ben? - Nope! Lite konstigt på grund av min dåliga balans haha! 

Var i världen skulle du vilja befinna dig i nu? - Något soligt och varmt ställe som Azorerna eller typ England, så underbart!
 
Vad är du på för humör just nu? - Jag känner mig väldigt hängig, glad och ledsen på samma gång. Tror jag håller på att bli sjuk, så jag vill umgås med alla och göra roliga saker innan jag blir sjuk!

Vad är ditt favoritgodis? - Jag har inget favorit godis sådär.. Men bland det goadste jag vet är jordgubbar eller någonting doppat i choklad, så otroligt gott!


Vilken är din favoritaffär? - Jag köper mina kläder lite här och var, var jag hittar snygga kläder. Men jag gillar oftast Gina Tricots kläder.

Är du morgon eller kvällsmänniska? - Beror helt och hållet på situationen. Men jag föredrar kvällar.

Har du blivit sydd någon gång? - Ja, när jag skar upp min tumme på en konservburk med fiskbullar, haha ironiskt nog.

 
Är du blyg? - Jag är blyg till en början, men sen när man lär känna mig så framstår jag nog inte som blyg.

Vad heter du i mellanamn? - Erica efter namnet Eric som min pappa heter i mellanamn och Charlotte efter min mamma som heter Charlotta.


Vill du gifta dig? - Ja det vill jag! Ett fint ett!

Har du eller har du haft ett smeknamn? - Ja, vissa kallar mig Snooki där av mitt namn på facebook. En kompis kallar mig Saradaumin (stavning?) och har även blivit kallad Brännis.

Listan är lånad av min fina vän Lovisa som just nu befinner sig i London.
Klicka här för att komma till hennes blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback