This is us

God kväll på er! 
Jag känner mig jättetrött och denna dagen gick väldigt segt men ändå så fort! 

Vi blev indelade i grupper vid 9 i morse och blev ombedda att göra ett litet minireklamprojekt på 6 timmar.
Vi skulle göra våran ''drömmobil'' och vi kallade våran mobil för Opacity Zero och det var genomskinlig med 3D funktion. Rätt cool men konstruktionen blev jätteful haha! 
 
När jag kom hem fuck jag korvstoganoff till middag vilket var mycket godare än skolmaten! 
Och efter det ko min syster hem med ONE FUCKING DIRECTION MOVIE ASDFGHJKL THIS IS US BIO BILJETTER LIKE WHAAAAAAAAAAT. Japp jag är glad men jag är mer trött så visar det inte. Men #yolo
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback