27-29 december

Hej på er! 
Hoppas alla har haft en bra ledighet, det har jag haft hitills iallafall.

I fredags åkte jag och familjen till Överby för att kolla in mellandags rean, det ända jag fick med mig var ett nagellacksborttagningsmedel från Apoteket och en eyeliner från Kicks. Hittade absolut ingenting. Men jag fick träffa en efterlängtad vän, så åkte inte dit i onödan. Det var Julia jag träffade såklart. Jag fick även thaimat och det var väldigt gott, namnam. Efter Överby-trippen hämtade vi upp Sebbe hemma hos honom och han följde med oss hem. Väl hemma fick jag min julklapp av honom, ett jättefint armband från Glitter! Av hans mamma och styvpappa fick jag även en I love mango & papaya duschgel, som doftar ljuvligt! Vi kollade på Breaking Bad när det närmade sig kvällen och 80 minuter av första Hobbit filmen tillsammans med min syster.
 
I går kom även Viktoria hit vid två tiden och vi bytte julklappar. Av henne fick jag finnmedel, lip colour pot från Cailyn, badkit och ett halsband, jättefina presenter! Orkade dock inte fota allting då min kamera dog.. Pojkvännen min stod för middagen och det blev lite av en succé! Han gjorde i ordning wokade grönsaker och nudlar, vi har aldrig ätit det hemma så det var verkligen gott. Viktoria färgade mitt hår, och det blev rätt bra, känns lite ovant med så mörkt hår då jag inte har haft riktigt mörkt på två år..Viktoria åkte hem vid sju tiden och innan de spelade vi lite skitgubbe. När Viktoria hade åkt la vi oss i sängen och kollade på fler avsnitt av Breaking Bad och kollade även på Stjärnorna på slottet tillsammans med min familj. 
 
Idag vaknade jag vid elva tiden medans Sebbe vaknade vid halv ett, sömntutan. VI gick upp och käkade frukost, efter frukosten kollade vi på Breaking Bad (haha) och sedan tog vi en tripp till Bloms för att se om de hade några snygga klänningar. Jag är så sugen på att köpa en ny klänning även om jag har en ny klänning som jag lika gärna kan använda, haha. Men hittade ingenting så kommer bli den ny/gamla klänningen från Azorerna ändå. Sebbe åkte hem vid halv fyra och efter han åkte har det inte hänt så mycket, kollar just nu på hockeyn, Sverige - Norge, Sverige leder just nu 9-0 och återstår fyra minuter kvar, haha sjuka siffror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback