''Berätta om din favorit maträtt, bästa köpet i ditt liv och hur du skulle vilja se ut om du fick drömma''

Eftersom jag inte har haft tid att uppdatera denna listan så får jag ta tre stycken i ett och samma inlägg, jag är ledsen över detta men har inte haft ork till det, hehe.

''Berätta om din favorit maträtt'' 
Min absoluta favorit måltid är asiatiskmat, jag vet inte varför men det är ju så otroligt gott! 
Jag åt det i lördags på Etage - Överby, jättegott var det, tog två omgångar bara för att det var så gott! 
Förövrigt har jag ätit mycket asiatiskt det senaste, min syster har gjort tre-fyra stycken thaigrytor, ätit thaimat med mina tjejer samt med mina pojkvän x 2, mums!
 
''Berätta om bästa köpet i ditt liv''
Det är onekligen min älskade systemkamera, även om den börjar bli gammal nu.
Men jag har haft så mycket användning av den och den har/är väldigt rolig att handskas med. 
Den har varit utomlands, på tjejkvällar, på olika utflykter och annat roligt, så den är lite bortskämd! 
Men om man får klassa resor som mamma och pappa har betalat så räknar jag inte det här också, Kreta och Azorerna var helt fantastiskt och framför allt Azorerna.
 
''Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma''
Om jag fick drömma helt fritt skulle jag onekligen vara betydligt längre, inte jättelång men normal-lång. 156 är lite kort, 10 cm längre hade varit betydligt mer trevligt. Hade förmodligen fortfarande velat ha långt hår, men i en annan nyans som typ mörkbrun eller liknande, perfekta ögonbryn som inte ser tillgjorda ut, lite fräknar på sommaren, vältränad mage, lår och armar samt större fötter så jag kan ha andra skor än barnskor.
Typ såhär vill jag se ut:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback