''Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark''

Jag har inte bara ett klädes plagg som får mig att känna mig ''stark'' utan det är när jag har en speciell outfit på mig. Som ni ser här nere har jag sex stycken helt olika outfits från olika årstider. Men har man en street men ändå fashion outfit som har lite attityd i sig känner man sig starkare. Om inte det hjälper med bara outfiten är ett tips lite eyeliner, det är något jag inte använder hela tiden vilket gör det roligare att använda när man väl gör det!

Om man jämför de två första bilderna så ser ni på första bilden att mina ögon ser mycket ''snällare'' ut utan eyeliner och man får en ''sötare'' look. Med eyeliner får man en mer ''tuff'' look som passade otroligt bra till min frisyr och militärjacka. Frövrigt undrar jag hur jag hade klippt mig där och vad det är för färg jag änvänt mig av för det var väldigt snyggt, hehe.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback