Ett vanligt inlägg

Hej på er! Det har inte kommit in ett vanligt inlägg nu på ett tag eftersom jag inte har gjort så mycket mer än att plugga, ni anar inte hur mycket plugg jag har just nu. Men har precis gjort klart mitt historie tal som jag ska hålla imorgon och i onsdags höll jag ett tal om en fantastisk bok jag har läst, kommer tips om den här! Och eftersom jag inte tycker om att läsa kan ni ju bara tänka er hur bra den är! 

Igår var jag i Göteborg tillsammans med Tora för att vi skulle på möte, det var fullt av folk utanför musikhjälpen så vi orkade verkligen inte gå dit plus tiden var knapp. Kom hem strax innan tio och jag somnade strax efter det. 

Idag vaknade jag vid halv nio och duschade efter det, när klockan närmade sig tio gick jag upp på köpingen för att skaffa Öronmats biljetter bland annat, sedan hade jag möte där en spännande överraskning väntade! Sedan bjöd morfar på lunch efter det var det bara att bege mig till skolan. Då hade jag engelska och gympa, på gympan höll jag och några utav brudarna på och tränade inne på gymmet, jag hann att jogga 15 minuter på löpbandet och 5 minuter på crosstrainern. Innan vi fick bege oss till gymmet kollade vi på en konditions film därför hade vi bara 20 minuter kvar av lektionen för den som undrade.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback