Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sett delfiner samt en val, varit med och startat upp en festival och gick på min första riktiga konsert 
 
 
Har du några nyårslöften?
Inga större, ska väl ta tag i träningen igen hade jag tänkt mig, fortsätta vara trevlig mot folk, för det skadar ju inte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, ingen

Vilka länder besökte du?
Som jag sa tidigare Azorerna, men även en liten visit till Norge skulle jag tro.

 
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Alltid och alltid, kommer att minnas resan till Azorerna, mitt förhållande tillsammans med Sebastian och alla roliga kvällar tillsammans med mina tjejkompisar skulle jag tro! Och sist inte minst att jag fick se One Direction i Stockholm
 
Största misstaget?
Att lita på folk som inte förtjänar det, men man lär sig av sina misstag ellerhur?


Bästa köpet?
Oj, vad kan det vara? Jag har inte köpt något större detta året, kanske mina vita converse eller någonting?

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat skulle jag tro, iallafall i perioder då tjejgänget ska käka en massa
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor, mysiga sommarkvällar, One Direction konserten, nya relationer och massa annat


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Förmodligen några av One Directions låtar, Avici - Wake me up och lite sådana låtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag säga!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och umgåtts med vänner!

Favoritprogram på TV?
Tonårsbossen, helt klart

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Åkte hem från skolan tidigare eftersom jag inte orkade komma hem vid halv sex på min födelsedag, firade min födelsedag tillsammans med min familj och Viktoria. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback