Äppelkäk och köttbulleluktande snö.

God eftermiddag på er! 
Haft en bra dag? Min dag har varit rätt seg om jag ska vara ärlig.

Vaknade vid nio och drog mig en bra stund innan jag diskade.
Sedan tog jag på mig och drog mig ytterligare några timmar.
Sen så slutade mamma jobbet och vi drog till Bloms, Ute & Inne och Finrummet. 
Inga inköp men några idéer poppade upp iallafall, alltid något.

Nu sitter jag  vid köksbordet och väntar på att få lasagne, medans jag väntar sitter jag och äter på mitt röda äpple från Ica som mamma köpte, hur gott som helst. Dock är nog lasagne liiiiite godare, ibland. 
Och anledningen till att jag skrev ''köttbulleluktande snö'' var för att det snöade och luktade köttbullar när vi gick utanför Bloms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback