Dag åtta - Ett hemskt minne

När jag var i 6-7 års åldern så åkte jag och min familj till Danmark på semester. 
Vi skulle till Legoland en dag, vilket är givet i den åldern!
Min och Emmas favorit attraktion var den gröna draken som finns där!
Vi skulle åka den en gång till alltså, lite längre fram i kön stod det en pappa med två flickor (om jag inte minns fel) och skulle åka samma attraktion. Men den yngsta flickan var för kort och för liten för att åka så hon fick inte åka, först verkade det som han accepterade det, sen så slog han till hon som stod och kontrollerade biljetterna/åkpassen. Sedan tog han den yngsta flickan på axlarna och släpade med sig den äldre flickan springandes. Vakterna fick tag i honom, sen vet jag inte vad som hände. Men den händelsen drömde jag många mardrömmar om, och jag kommer ihåg att jag grät hela åkturen för jag var så rädd, strax efter det tror jag vi åkte där i från.


Kan det vara denna jag åkte tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback