Dag ett - Lite om mig själv.

Mitt namn är Sara Brändström, jag är 16 (snart 17) år och har gått på gymnasiet i ett halvår nu. 
Jag går på Magnus Åbergsgymnasiet i Trollhättan, och jag stormtrivs! Har jättetrevliga klasskompisar och alla är intresserade av ungefär samma saker! Jag går Estet - Media, och det kan nog ha varit mitt bästa val någonsin! 

Min familj består av mamma, pappa, lillasyster Emma och min katt Busan.
Min morfar är också här varje dag och äter middag med oss så han ingår också, så klart. 

Jag älskar att fota, vara med kompisar och träna. 
Har blivit rätt lite träning nu det sista eftersom jag hade mycket i skolan och nu när det har lugnat ner sig så blir jag sjuk, det är så typsikt mig. Bli sjuk så fort jag har någonting planerat. 

Detta är jag, hehe.
Vet inte vad jag mer ska berätta, är det några frågor ni undrar över eller så är det bara att släna in en kommentar så svarar jag på det så fort jag kan! Kan vara allt mellan gymnasiet till ja, vad vet jag.. Killar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback