Dag två - Morgon rutiner

Mina morgon rutiner varierar beroende på vad det är för dag! 
Måndagar, onsdagar och fredagar går jag upp runt 7 på morgonen.
Då brukar det se ut såhär:
- Leta kläder,
- Platta håret.
- Borsta tänderna.
- Sminka mig. 
- Packa.

Tisdagar och torsdagar går jag upp 5 på morgonen och då har jag det mesta förberett.
Brukar se ut såhär: 
- Ta på mig kläder / ibland leta kläder.
- Ta ur flätorna ur håret.
- Borsta tänderna.
-  Sminka mig.

Lördagar och söndagar varierar jättemycket beroende på vad jag ska göra, men jag går oftast upp mellan 11-13 och segar mig tills jag tvingas att ta på mig.. 

Nu finns det säkert folk som undrar om jag inte äter frukost, och nej inte hemma.
Jag tar alltid med mig det på bussen så jag äter det 1-3h efter jag har gått upp för annars mår jag illa. 
Avskyr frukost av all sort (förutom hotellfrukost, ibland), usch och fy och bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback