Ed Sheeran, vilken kung

God morgon alla morgontrötta! 
Idag gick det lätt att gå upp faktiskt, Bruno Mars gick på radion och vi sjöng ''Ah yeah yeah Ah yeah, yeah, yeah, OOOH!!!'' tillsammans! Trevligt uppvaknande! 

Bussresan var också rätt underhållande, fjortisar är alltid roligt att lyssna på ellerhur? 
Förstod inte riktigt vad dom pratade om, men det lät roligt den lilla stunden jag orkade lyssna, tog inte så lång tid innan jag pluggade in mina hörlurar i öronen för att stänga ute verkligheten! 

Nu sitter jag här i mediasofforna kom som vanligt hit först, håller på att ära min yoggi med müsli top, apelsinsmak, intressant. Kan inte påstå att den var äcklig men den var speciell! 

Känner på mig att detta kan bli en bra dag! 
Vet inte vad det beror på men jag är riktigt positiv i dag! 
Kan det bero på att jag fyller år om exakt en månad? Att Färjestad möter Frölunda? 
Att vi ska åka skridskor idag? Att det är semledagen, trotts att jag inte gillar semlor? Eller är det tack vare att det är internationella pannkaksdagen? Eller kanske att det är 85 dagar kvar tills jag är i samma lokal som One Direction? Ja jag vet inte, men ni ser mitt liv är rätt bra ändå. 

Ed Sheeran, jag avgudar dig! 
Detta la han ut igår, han är ju kungarnas kungar.


HEHEHE SNODD AV VIKTORIA, MITT NAMN ÄR JU MED DÄR NERE, COOLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback