En timmas träning

Hej på er! 
I skolan idag hade vi till största del mediaproduktion och vårat reklamprojekt! Men vi hade även gymnastik.

På median fortsatte vi som sagt med reklamprojektet och hade kundmöte om våran affärsidé. 
Allting gick på räls och det gick riktigt bra, konstigt nog.. Tyckte inte det var så bra gjort men vi fick en applåd iallafall, not bad! 

På gympan hade vi terio, då vi kollade på när Gunde Svan pratade om kolhydrater och spelade badminton! 
Jag älskar badminton, det är så otroligt roligt! 

Nu höll jag på att glömma att berätta redan första lektionen (mediaproduktion) så halkade jag utomhus och skrapade upp hela mitt knä.. Det var ju inte så skönt kanske.. Aotch vad det svider...

Sedan så kom jag hem en halvtimma tidigare för vi fick sluta tidigare och det resulterade att jag åkte buss tillsammans med Izak istället! 
+ jag lurade mina två favorit vänersborgare, förlåt det var inte alls meningen! Hoppas inte ni blev allt för arga på mig.. 

När jag kom hem vid fem så fick jag en portion med korv och mos, det var riktigt gott faktiskt! 
Lätt och slätt, helt enkelt. 

Sedan vid halv sju bestämde jag mig för att träna lite, Emma hänge på och vi tränade en timma (hemma) 
Skönt var det iallafall! Dock inte lika skönt som det brukar vara på grund av knät..

Före (fisk) : 
 
Efter: 
 
MHM, MUMS SVETTIS ♥
~ verkar som Emma är klar i duschen nu så nu är det min tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback