Grattis saknade farmor på 69 års dagen.

Jadu farmor, idag hade du varit ett år närmare 70 år gammal.
Hoppas du har blivit firad upp i himlen iallafall, och du ska veta att vi alla har tänkt på dig. 

Saknaden är stor, hela 15 år har redan gått.
Men när jag blundar vet jag alltid att du är i min närhet, och när jag tittar kan du se kärleken i mina ögon.
Jag vet att du alltid kommer att finnas i hjärtatat på mig men jag hade hellre velat ha dig här. Här hos mig, alltid vara nära.

När jag sitter här och skriver kan jag inte undgå att le, en värme sprider sig genom kroppen och en stor saknad. 
Tänk om du hade haft kvar lägenheten i Trollhättan, och jag gick på MÅG, då hade jag bokstavligen bott hos dig! 
Sluppit alla pendlingar fram och tillbaka! 

Farmor du är jättevacker, och jag önskar jag hade haft flera minnen tillsammans med dig.
Förlåt mig för dålig kvalité på bilden.
 
Nu ska jag plugga lite grann, fortsätta vara stolt över mig själv och tända ett ljus för farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback